سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

  • ۰
  • ۰

تیغه برف پاک کن خودرو بوش-Bosch محصول کشور چین (تحت لیسانس آلمان) با بهترین کیفیت و ساخت و کارایی بالا نسبت به رقبا موجود در بازار ایران می باشد.

تکنولوژی ساخت این برف پاک کن بصورتی بوده که روی تیغه پلاستیکی این برف پاک کن ها لایه ای از کربن وجود دارد.

لایه کربن روی پلاستیک آب را جمع آوری کرده و پرتاب میکند و این موضوع باعث عملکرد بهتر این تیغه ها در تمیز کردن شیشه ماشین شما میشود.

با وجود لایه کربن هم تیغه های هلا در حدی نرم هستند که اگر روی شیشه خشک کشیده شود صدایی از آن ها نخواهید شنید.

این برف پاک کن ها به هیچ وجه روی شیشه خط نمی اندازد.

​برای کارایی و دوام بیشتر این برف پاک کن ها را بهتر است همراه با شیشه شوی استفاده کنید.

توجه:این محصول شامل دو برف پاک کن شیشه جلوی می باشد.


 

بوش-Bosch

تیغه برف پاک کن بوش-Bosch :کمپانی بوش-Bosch در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد.کمپانی بوش-Bosch بزرگترین تامین کننده قطعات اروپا و آمریکا می باشد.

دفتر مرکزی کمپانی بوش-Bosch در شهر گرلینگن در آلمان واقع شده است.شعار کمپانی بوش-Bosch  «بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می کند را از دست دهیم» همیشه بوده و این شعار را سرلوحه کیفیت محصولاتش دارد.

رابرت بوش در سن 25 سالگی کارگاه مهندسی ماشین آلات سبک و مهندسی برق خود را با دو عضو همراه تاسیس کرد و خدماتی چون تعمیر دستگاه های تلفن، لوازم عکاسی، دستگاه های ماشین تحریر و سایر ماشین آلات را انجام می دادند. در زمان کوتاهی کارگاه تبدیل به کمپانی بین المللی سرآمدی گشت. بنیان پیشرفت و بسط شرکت بر سادگی اختراعات گذاشته شده بود و  ابتکاراتی نظیر احتراق مغناطیسی به منظور موتورهای درون سوز با این بنیان ایجاد شد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی