سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

  • ۰
  • ۰
خوشبوکننده های خانگی در اشکال مختلف و رایحه های متنوع موجود می باشند تا فضا را خوشبو و رمانتیک کنند از جمله ویژگی های آن ها می توان به آنش زا نبودن ، بی خطر بودن و از همه مهمتر ارگانیک بودن کالا می باشد که برای کودکان و حیوانات خانگی نیز بی ضرر می باشد.

نکات جالب در مورد رایحه درمانی خوشبوکننده ماشین که باید بدانید:

1-استفاده از عصاره های معطر گیاهی برای تلطیف و خوشبو کننده فضا به ۶۰۰۰ سال پیش بازمی گردد. کشورهایی از قبیل هند، یونان، رومانی، چین و مصر سابقه تاریخی زیادی در این امر دارند.

2-وانیل و اسطوخودوس دو خوشبو کننده خواب آور هستند.

3-عصاره های بابونه، اسطوخودوس، ترنج، نعناع هندی، لیمو و پرتقال از جمله عصاره های اسپری خوشبو کننده ، تسکین دهنده و آرامش بخش هستند.

4-عصاره پرتقال و ترنج به نیروبخش بودن مشهور هستند. رایحه تولید شده توسط این عصاره ها، خستگی را رفع و تنفس را آسان تر می کند. از این رو در محیط های کار و خوشبوکننده فعالیت وجود این رایحه ها توصیه می شود.

5-دچار بی خوابی هستید؟ توصیه می کنیم چند قطره عصاره اسطوخودوس خوشبوکننده را بر بالش خود بچکانید. این کار شما را به آرامش می رساند و خیلی زود به خواب می روید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی