سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

  • ۰
  • ۰

اسپری براق کننده لاستیک دیگر نیازی به زحمت زیاد برای ایجاد براقیت و محافظت و حفظ رنگ مشکی لاستیک نیست اسپری ، اسپری نو کننده لاستیک بوده و استفاده از آن نیز بسیار آسان می باشد فقط کافیست روی تایر اسپری کرده و اثر آن را با دستمال پاک کنید. فرمولاسیون جدید استفاده شده در ساخت تضمین کننده برگشت رنگ تایر به حالت قبلی و مثل روز اول (نو) است این محصول سخت و کهنه ترین لکه‌ها را تمیز کرده در عین حال به لاستیک خودرو شما هیچ آسیبی نمی زند.

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به جلوگیری از تغییر رنگ و کهنه شدن تایر، پاک کننده چرک، لکه، خاک، دوده،  گرده لنت ترمز(آزبست لنت) بوده و قابل استفاده برای تایرهای دور سفید نیز می باشد. 

اسپری براق کننده لاستیک محافظ و تمیز کننده با ماندگاری طولانی و استفاده آسان بهترین گزینه برای خرید و انتخاب کسانی است که به خودرو خود اهمیت می دهند.

اسپری لاستیک کف محصول ترکیه این محصول براقیت و تیمزی را به تایر های خودرو شما باز میگرداند.

اسپری لاستیک پس از انجام اسپری بروی تایر خودرو شما با ایجاد کف فراوان (فوم) و قدرت نفوذپذیری بالا کلیه آلودگی و اثرات آن را کاملا پاک کرده و پس از محو شدن کف ، لاستیک را کاملا براق می نماید.

با استفاده از اسپری لاستیک کف دیگر لاستیک های خودرو شما ترک های ریز برنداشته و مقاومت و طول عمر آنها افزایش می یابد. اسپری لاستیک می بایست حتما قبل از مصرف بخوبی تکان داده شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی