سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

سایتی برای دوستداران ماشینهای تمیز

  • ۰
  • ۰

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مرتبط با خودرو، لوازم لوکس خودرو در ایران است.این فروشگاه یکی از زیر مجموعه های شرکت ابتکارآوران امن می باشد که وارد کننده، پخش کننده عمده و دارای نمایندگی رسمی برند های محصولات خوشبو کننده  ماشین و خانگی ، اسپری ها و سایر محصولات نظافت و نگهداری خودرو می باشد.

لوکس خودرو واکس براق کننده و محافظتی با ایجاد سطحی ابریشمی برروی سطح بدنه خودرو شما با طول عمر بالا از رنگ بدنه در مقابل عوامل جوی و اشعه ماورای بنفش به خوبی محافظت میکند. 

لوازم لوکس خودرو پولیشی نرم بوده و خط و خش های جزئی و چین خوردگی رنگ را از بین میبرد، قابل استفاده بر روی همه رنگ های بدنه بوده و با  طریقه ی مصرف آسان خود مناسب برای نمایشگاه هاست.

لوکس خودرو دارای خاصیت آنتی استاتیکی و آبگریزی بدون ایجاد کوچکترین لکه حتی روی رنگ های تیره می باشد.گنجی پخش با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار لوازم مصرفی و تزیینی لوکس خودرو در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی